عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
بازدید : 905
نویسنده : زهرا ارژنگي
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 983
نویسنده : زهرا ارژنگي

پيشرفت كار شبيه ساز هليكوپتر  دو نفره T-65

مراحل پيشرفت شبيه ساز  T-65  مطابق تصاوير

 



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: شبيه ساز هليكوپتر , هليكوپتر , ساخت هليكوپتر , ساخت بدنه هليكوپتر , ساخت ماكت هليكوپتر , ماكت هليكوپتر , سميلاتور هليكوپتر , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 968
نویسنده : زهرا ارژنگي

ساخت شبيه ساز 5 نفره هليكوپتر T-89

شبيه ساز T-89 5 نفره در حال آماده سازي و ساخت

عكس هاي بيشتر به زودي.....



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: شبيه ساز هليكوپتر , هليكوپتر , ساخت هليكوپتر , قالبگيري بدنه هليكوپتر , ساخت ماكت هليكوپتر , ماكت هليكوپتر , سميلاتور هليكوپتر , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
بازدید : 1313
نویسنده : زهرا ارژنگي

مراحل ساخت پوشش هاي بدنه شبيه ساز هليكوپتر T-65

به روايت تصوير

 

 



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: شبيه ساز هليكوپتر , هليكوپتر , ساخت هليكوپتر , قالبگيري بدنه هليكوپتر , ساخت ماكت هليكوپتر , ماكت هليكوپتر , سميلاتور هليكوپتر , ,
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
بازدید : 1823
نویسنده : زهرا ارژنگي

جامعه هليكوپتري ايران در حال ساخت نمونه هاي شبيه ساز پرواز سه نوع يك نفره و دونفره و پنج نفره مي باشد. نمونه اي از مراحل ساخت شبيه ساز دو نفره را مي توانيد در ادامه مطلب ببينيد



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: شبيه ساز هليكوپتر , هليكوپتر , ساخت هليكوپتر , بدنه هليكوپتر , ساخت ماكت هليكوپتر , ماكت هليكوپتر , سميلاتور هليكوپتر , ,
تاریخ : جمعه 10 آبان 1392
بازدید : 890
نویسنده : زهرا ارژنگي

تاریخچه تأسیس جامعه هلیکوپتری ایران:  

       


در هشتم اردیبهشت سال 1387 برای نخستین بار در ایران، جامعه هلیکوپتری برای توسعه دانش و صنعت هلیکوپتری بنام جامعه "هلیکوپتری ایرانیان" اعلام موجودیت نمود. تا عموم افراد بتوانند با این پدیده بزرگ علمی و صنعتی آشنایی پیدا کنند و علاقمندان غیر نظامی اعم از خواهران و برادران با شرایط سهل موفق به فرا گرفتن دانش در رابطه با هلیکوپتر گردند.

سپس "جامعه هلیکوپتری ایران" تحت پوشش "جامعه بین الملی هوانوردی" و"کانون هوانوردی ایران" (طی نامه شماره 154-89) درآمده و به عـــنوان کمیته هلیکوپتری "کانون هوانوردی ایران" و با نـام "جامعه هلیکوپتری ایران" فعالیت خود را ادامه داد.

درحال حاضر "جامعه هلیکوپتری ایران" ضمن جذب علاقمندان و گردآوری جوانان پرشور، فعال و علاقمند به صنعت هلیکوپتری، با برگزاری کلاس‌ها و نشر کتب تخصصی سعی در گسترش این صنعت در ایران اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه خود دارد. همچنین شرکت مهارت گستر لیان بعنوان نماینده رسمی این جامعه با پروانه عضویت شماره 118 در استان بوشهر بعنوان سومین نماینده رسمی این جامعه فعالیت می نماید.


پیام مؤسسین جامعه هلیکوپتری ایران:

در سرتاسر کشور پهناور ایران زمین با فرهنگی که ریشه در تمدن غنی چه از لحاظ مذهبی و چه از لحاظ علمی دارد، سزاوار و شایسته نیست که در بعضی علوم علی رغم داشتن مشتاقان زیاد و کار برد فراوان به دلایل نامعلوم همچنان پنهان باقی مانده و در دسترس علاقه مندان نباشد.

استعداد و عشق جوانان و نوجوانان به علوم و دانش هوایی بر همه واضح و روشن است اگر چه که پس از گذشت مدت زمانی پژمرده شده و کسی هم نمی تواند کاری انجام دهد و این جای بسی تأسف است. ما می توانیم پيشرو و جلودار باشیم در صورتی که واقعاً بخواهیم. با کار و تلاش و کوشش می توانیم کمبودها را بر طرف نماییم و زمینه ای فراهم آوریم تا همگی مطابق نیاز و علاقه خود بتوانند از علوم هوایی بهره مند شوند و این ممکن است.

اگر خارجی ها و ممالک غربی توانسته اند در سایة کار و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر به این علوم دسترسی پیدا کرده و امروز جهانی شوند ما نیز می توانیم با کار و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و بدور از شعار دادن و حسادت ها و در سایه همکاری سازمان ها در این علوم پیشرفت نماییم.

امیدواریم، به حرمت خون شهدایی که آرزوی قلبی شان پیشرفت ایران و در نهایت پیشرفت اسلام بود، همگی دست در دست یکدیگر داده و زمینه رشد فکری و استعداد های سالم جوانان و نوجوانان که امروزه بی رحمانه مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است را فراهم آوریم.

بنیانگذاران "جامعه هلیکوپتری ایران" بیش از هر کسی به ضرورت تعمیم فرهنگ هلیکوپتری در سراسر کشور و لزوم تشویق طبقات مختلف مردم برای یاری به پیشرفت این امر مهم از طریق تقویت بنیۀ مالی جامعه و شرکت در فعالیتهای این مجموعه وقوف داشتند و خود نخستین افرادی هستند که عضویت این جامعه را پذیرفته و هزینه های آن را پرداخت نموده اند.

علاقمندی به صنایع هوایی ریشه در قلوب مردم این سرزمین دارد و از منبع سرشار عشق و علاقه جوانان پرشور این میهن آبیاری می شود. مؤسسین خود به عنوان علاقمندان صنعت هلیکوپتر از همه مشتاقان نیز می خواهد بمنظور توسعه و گسترش این فرهنگ به این جامعه پیوسته و از آن به عنوان یک نهاد کاملاً علمی حمایت کنند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تاریخچه تأسیس جامعه هلیکوپتری ایران: ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com